Dostawa towarów odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia na terenie Polski.
Dostawa zamówionych towarów odbywa się przesyłką kurierską, za pośrednictwem firmy DPD Polska Sp. z o.o. bądź Inpost Sp. z o.o. Dodatkowo koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.
Termin realizacji dostawy produktów dostępnych na stanie wynosi od 5 do 7 dni roboczych licząc od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia i jego całkowitego opłacenia. Sprzedawca dołoży starań, aby towar został wysłany Klientowi w dniu złożenia Zamówienia przez Klienta i jego opłacenia wraz z kosztami wysyłki o ile Zamówienie zostało złożone i opłacone do godziny 11.00.
Konsument, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument objął towar w posiadanie lub w którym wskazana przez Konsumenta osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie towaru.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu w drodze jednostronnego oświadczenia poprzez pismo wysłane e-mailem na adres kontakt@bajecznechoinki.pl lub pisemnie na adres sprzedawcy wskazany w pkt I.3 Regulaminu.
W przypadku odstąpienia od umowy, Klient jest zobowiązany niezwłocznie zwrócić towar Sprzedawcy, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient wyśle Produkt przed upływem terminu 14 dni. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Towar należy odesłać na adres: WPSM BIS, ul. Kościuszki 129, 34-600 Limanowa
W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od niego koszty płatności, w tym koszt pierwotnej dostawy towarów nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym towar został przyjęty przez Sprzedawcę.
Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania towaru, w zależności od tego które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827) prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
Obsługa Klienta
Gdzie zobaczysz na żywo?
Kontakt
ul. Pańska 27
30-565 Kraków
Strona www stworzona w kreatorze WebWave.